Η UPGRADE Consulting and Training καθώς γνωρίζει πως η βαθιά γνώση της αγοράς στην οποία δραστηριοποιείται η επιχείρηση είναι αναπόσπαστο κομμάτι του Στρατηγικού και Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, παρέχει οργανωμένες προσπάθειες συλλογής πληροφοριών σχετικά με την αγορά και τους καταναλωτές, οι οποίες επιτυγχάνονται μέσα από τεχνικές και μεθόδους οι οποίες αφορούν:
Την ανάλυση δευτερογενών δεδομένων:
- Δημογραφικές εξελίξεις και τάσεις
- Οικονομικές τάσεις
- Αριθμητική, ποιοτική εξέλιξη κλάδου
Την εξέταση πρωτογενών δεδομένων με την υλοποίηση ποιοτικών και ποσοτικών ερευνών αγοράς:
- Προσδιορισμός κοινού στόχου (target group)
- Έρευνες καταναλωτών
- Καταγραφή σημείων πώλησης
Η έρευνα αγοράς είναι ουσιαστικά μια φωτογραφία της αγοράς που θέτουμε σαν στόχο.
Μέσω της έρευνας ανακαλύπτουμε το μέγεθος της αγοράς, κατά πόσο μπορούμε να εισέλθουμε στην αγορά αυτή, πόσοι πολλοί και πόσο μεγάλοι είναι οι ανταγωνιστές μας και κατά πόσο μπορούμε εμείς να ξεχωρίσουμε και να αποσπάσουμε το ποσοστό των πελατών που μας ενδιαφέρει.