Σκοπός Σεμιναρίου:
Να είναι σε θέση οι συμμετέχοντες να εφαρμόσουν προχωρημένες τεχνικές επικοινωνίας, ώστε να εντοπίσουν τις βαθύτερες ανάγκες του πελάτη, να ανταποκριθούν σ’ αυτές και να ολοκληρώσουν μια συναλλαγή από την οποία και οι δύο θα μείνουν απόλυτα ικανοποιημένοι.
Μεθοδολογία
Η μεθοδολογία που ακολουθείται στο συγκεκριμένο πρόγραµµα αφορά τόσο στη θεωρητική κατάρτιση, όσο και στην απόκτηση εμπειρίας μέσα από συζητήσεις, ασκήσεις και ανάλυση πρακτικών περιστατικών.
Σε ποιους απευθύνεται:
Υπεύθυνους τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, προϊστάμενους και στελέχη εξυπηρέτησης πελατών, στελέχη πωλήσεων.
Περιεχόμενα Σεμιναρίου:
- Εισαγωγή – Ιδιομορφίες της τηλεφωνικής επικοινωνίας
- Τα κανάλια επικοινωνίας
- Συνήθη λάθη και εμπόδια
- Η σωστή προετοιμασία
- Διαμόρφωση μηνύματος. Η σωστή φωνή.
- Η πειθώ από το τηλέφωνο
- Ο αυτοέλεγχος και η αυτοκυριαρχία
- Χειρισμός δύσκολων περιπτώσεων