Σκοπός Σεμιναρίου:
Στόχος του σεμιναρίου είναι να μεταδώσει στους συμμετέχοντες μια μεθοδολογία επαγγελματικής προσέγγισης των εμπορικών εκθέσεων, για τη μεγιστοποίηση του αποτελέσματος της συμμετοχής.
Μεθοδολογία
Στο σεμινάριο θα χρησιμοποιηθούν παραδείγματα, θα γίνει προβολή διαφορετικών εκθέσεων και περιπτέρων, θα δοθούν πρότυπες φόρμες για προϋπολογισμούς, οργάνωση μεταφοράς, συλλογή επαφών και τέλος θα γίνει υπόδηση ρόλων για υποδοχή και αντιμετώπιση αντιρρήσεων από τους επισκέπτες.
Σε ποιους απευθύνεται:
Σε επιχειρηματίες, εμπορικά στελέχη, στελέχη μάρκετινγκ και πωλήσεων, καθώς και σε όλους εκείνους που θέλουν να επεκτείνουν τις γνώσεις και δεξιότητες τους σε έναν τόσο νευραλγικό τομέα για την προώθηση των εταιριών.
Περιεχόμενα Σεμιναρίου:
- Τι προσφέρει η εμπορική έκθεση;
- Γιατί να λάβει κάποιος μέρος;
- Πώς να γίνει η σωστή επιλογή έκθεσης και περιπτέρου;
- Τι θα κοστίσει;
- Φάση προετοιμασίας
- Φάση λειτουργίας
- Φάση αποτελέσματος
- Γλωσσάρι