• +30 2311 2023 75
+30 2311 2411 36
info@upgrade.edu.gr
Title Image

Σεμινάριο Εξυπηρέτησης Μετά Την Πώληση

Σκοπός Σεμιναρίου:

Ο σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση της ολικής ποιότητας στο after sales, μια ολοκληρωμένη προσέγγιση που ξεκινά πριν την πώληση και εξασφαλίζει πιστούς πελάτες και επαναλαμβανόμενες πωλήσεις.
Οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να αξιολογήσουν και να προτείνουν λύσεις στους τομείς της εσωτερικής οργάνωση της επιχείρησης, την αύξηση της κερδοφορίας, την πιστότητα πελατών, την προώθηση σε νέους ή διαφυγόντες πελάτες και την διαχείριση τυχόν συγκρουσιακών καταστάσεων αν και όταν προκύψουν.

Μεθοδολογία

Η μεθοδολογία που ακολουθείται στο συγκεκριμένο πρόγραμμα αφορά τόσο στη θεωρητική κατάρτιση, όσο και στη απόκτηση εμπειρίας μέσα από βιωματικές ασκήσεις και τεχνικές προσομοίωσης.

Σε ποιους απευθύνεται:

Σε στελέχη και έμπειρους υπαλλήλους Οικονομικών Διευθύνσεων και σε όσους ασχολούνται με το αντικείμενο λειτουργικά ή εποπτικά και διαθέτουν σχετική εμπειρία.

Περιεχόμενα Σεμιναρίου:

  • Ορισμός της εξυπηρέτησης
  • Το after sales σαν εργαλείο πώλησης
  • Η «ανθρώπινη επαφή» μετά την πώληση
  • Προώθηση σε νέους και υφιστάμενους πελάτες-αύξηση τζίρου πωλήσεων, επαγγελματική δικτύωση
  • Διαχείριση ολικής ποιότητας και εργαλεία ελέγχου ικανοποίησης πελατών, πιστότητα πελατών
  • Το After Sale Support ως κρίκος της αλυσίδας παροχής αξίας
  • Εξυπηρέτηση και διατήρηση πελατών ✓ Προσδοκίες πελατών
  • Ο τρόπος σκέψης του πελάτη σήμερα
  • Χειρισμός Αντιρρήσεων
  • Διαδικασία χειρισμού παραπόνων
  • Προσέγγιση One to One. Γλώσσα Σώματος
  • Γιατί φεύγουν οι πελάτες (από την πλευρά των πελατών)
  • Γιατί φεύγουν οι πελάτες (από την πλευρά των επιχειρήσεων)
  • Στρατηγικές εξυπηρέτησης
  • Ο δεκάλογος της ποιοτικής εξυπηρέτησης