Σκοπός Σεμιναρίου:
Το σεμινάριο αυτό έχει ως στόχο την ανάλυση της έρευνας αγοράς ως εργαλείο κατανόησης των αναγκών των πελατών και της αγοράς γενικότερα.
Μεθοδολογία
Θεωρητική και πρακτική εξάσκηση σχεδιασμού και εφαρμογής ερευνών και ανάλυση αναγκών.
Σε ποιους απευθύνεται:
Σε στελέχη τμημάτων Marketing (marketing directors, marketing managers, product managers, κλπ.), ή άλλων τμημάτων εταιριών, τα οποία καλούνται να διεξάγουν και να χρησιμοποιήσουν έρευνες αγοράς.
Περιεχόμενα Σεμιναρίου:
- Ο ρόλος της έρευνας αγοράς
- Τύποι έρευνας αγοράς
- Φάσεις διεξαγωγής έρευνας αγοράς
- Αναγνώριση του προβλήματος/ ευκαιρίας της έρευνας
- Σχεδιασμός της έρευνας αγοράς
- Επιλογή μεθόδου έρευνας αγοράς
- Συλλογή δεδομένων
- Ανάλυση δεδομένων
- Συγγραφή και παρουσίαση δεδομένων
- Follow -up