Σκοπός Σεμιναρίου:
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε προϊσταμένους και έμπειρα στελέχη πωλήσεων που έρχονται σε επικοινωνία με μεγάλους πελάτες ή διενεργούν σύνθετες πωλήσεις με στόχο την αύξηση της ικανοποίησης του πελάτη, των επαναλαμβανόμενων αγορών, της αποτελεσματικότερης και αποδοτικότερης διαχείρισης του χρόνου ανά πελάτη και κατά συνέπεια και της κερδοφορίας ανά λογαριασμό.
Μεθοδολογία
Στο σεμινάριο εφαρμόζονται τεχνικές, όπως ειδικά σχεδιασμένες ασκήσεις, ατομικές και ομαδικές. Στόχος είναι η διαρκής και ενεργή ανταλλαγή των εμπειριών των συμμετεχόντων αλλά και η εμπέδωση των δεξιοτήτων που χρησιμοποιούνται στην διαδικασία της πώλησης.
Σε ποιους απευθύνεται:
Σε Key Account Managers, Area ή Field Sales Managers, Trade Marketing Managers και στελέχη πωλήσεων που έρχονται σε επικοινωνία με μεγάλους πελάτες ή διενεργούν σύνθετες πωλήσεις.
Περιεχόμενα Σεμιναρίου:
- Ο ρόλος του σύγχρονου Key Account Manager
- Διαχείριση Μεγάλων Λογαριασμών
- Κατανόηση των αναγκών και αγοραστικών κριτηρίων στους μεγάλους λογαριασμούς
- Συστηματική Διαδικασία Πώλησης
- Πλάνο διαχείρισης Μεγάλων Λογαριασμών
- Εξυπηρέτηση Μεγάλων Λογαριασμών
- Διοίκηση Περιοχών Ευθύνης
- Ανάλυση Στόχων και κερδοφορία ανά λογαριασμό/Key Account
- After Sales Support
- Αποτελεσματικότητα στην Σύνθετη Πώληση
-
- Στρατηγική Προσέγγισης στις σύνθετες Πωλήσεις: Στάδια και τακτικές
- Ανάπτυξη Πελατειακών Σχέσεων
- Πώληση από Ομάδα Πελατών
- Πώληση σε Ομάδα Πελατών
- Αποτελεσματική Παρουσίαση στην σύνθετη πώληση