Σκοπός Σεμιναρίου:
Στόχος του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να μάθουν να συνεργάζονται αποτελεσματικά με τα υπόλοιπα μέλη της ομάδας και να αναπτύξουν την επικοινωνία και την ποιότητα συνεργασίας στο μέγιστο βαθμό
Μεθοδολογία
Το συγκεκριμένο σεμινάριο βοηθάει στα στελέχη στο να:
- ξεκαθαρίζουν βασικές έννοιες όπως: αλληλεξάρτηση, στόχοι, διαδικασίες, ρόλοι, συνέργεια, επίτευξη ομαδικών στόχων
- αναπτύσσουν κλίμα συνεργασίας, εμπιστοσύνης και ανοιχτής επικοινωνίας
- μαθαίνουν να στηρίζονται σε κανόνες που σχεδιάζουν οι ίδιοι σαν ομάδα, έτσι ώστε να είναι σε θέση να δημιουργούν το μέλλον τους
- επεξεργάζονται το νέο σύστημα αξιών, που θα βοηθήσει την ομάδα να αντιμετωπίσει τις νέες δομές και προκλήσεις του περιβάλλοντος
- δημιουργούν τις βάσεις για την ανάπτυξη της κουλτούρας της επιχείρησης γύρω από ένα κοινό όραμα και ένα κώδικα συμπεριφορών
- κατανοούν την διαφορετικότητα κάθε ατόμου και πώς μπορούν να βελτιώσουν την επικοινωνία τους.
Σε ποιους απευθύνεται:
Σε όλα τα ανώτερα και ανώτατα στελέχη επιχειρήσεων
Περιεχόμενα Σεμιναρίου:
- Ανάλυση του ρόλου του ηγέτη στην επιτυχημένη υλοποίηση της επιχειρησιακής στρατηγικής σε περιόδους αλλαγών.
- Πώς διαχέεται η ενέργεια των εργαζομένων σε τέτοιες περιόδους
- Περιγραφή τύπων αντίληψης της προσωπικής απώλειας και τα χαρακτηριστικά των συμπεριφορών αντίδρασης στη κάθε αλλαγή
- Δεξιότητες που βοηθούν τους συνεργάτες να προσαρμοσθούν στις αλλαγές και να αφοσιωθούν στην επιχείρηση
- Δημιουργία κατάλληλων προϋποθέσεων που προωθούν και υποστηρίζουν τις αλλαγές και ενδυναμώνουν τους εργαζόμενους
- Ανάπτυξη τεχνικών για την εδραίωση της αυτοπαρακίνησης των εργαζομένων
- Kατανόηση της “Δυναμικής της Ομάδας”
- Kλίμα συνεργασίας, εμπιστοσύνης και ανοιχτής επικοινωνίας
- Σύγχρονα Συστήματα Διοίκησης Απόδοσης με συγκεκριμένα παραδείγματα εταιριών