Η UPGRADE Consulting and Training μέσα από εξειδικευμένα Συστήματα Διοίκησης της Απόδοσης αποσκοπεί στη βελτίωση της επιχειρησιακής απόδοσης μέσω της βελτίωσης της ομαδικής και ατομικής επίδοσης. Η υλοποίηση ενός συστήματος απόδοσης (όπως η Balanced Scorecard, κ.α.) επιτρέπει σε μια επιχείρηση να υλοποιεί το όραμα και τη στρατηγική της πιο αποτελεσματικά, εισάγοντας ένα σύστημα μετρήσεων δεικτών απόδοσης, το οποίο συνδυάζει και ενισχύει το σύστημα διοίκησης.
Στόχοι των Συστημάτων Αξιολόγησης της Απόδοσης:
- Αντικειμενική αξιολόγηση των εργαζομένων, μέσω της συνεργασίας και συμμετοχής τους
- Πλήρης αξιοποίηση των δυνατοτήτων των εργαζομένων με την εναρμόνιση ατομικών και επιχειρησιακών στόχων
- Δημιουργία αξιοκρατικού και παρακινητικού εργασιακού περιβάλλοντος
Οφέλη των Συστημάτων Αξιολόγησης της Απόδοσης:
- Επιδιώκεται η συνεχής βελτίωση του προσωπικού μέσω προγραμμάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης που ακολουθούν την αξιολόγηση
- Βελτιώνεται η επικοινωνία και η συνεργασία ανάμεσα σε αξιολογούμενο και αξιολογητή
- Διευκολύνεται η διαδικασία επανατροφοδότησης
- Μεγιστοποιείται η υποκίνηση και ο αυτοέλεγχος του προσωπικού
Συστήματα Αξιολόγησης της Απόδοσης όπου η UPGRADE Consulting and Training προσαρμόζει στις ανάγκες κάθε επιχείρησης:
Σύστημα Balance Business Scorecard (BBS)
Μέθοδος αξιολόγησης της απόδοσης που στηρίζεται σε τέσσερις βασικούς άξονες: οικονομικά αποτελέσματα, πελάτες, διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού και εσωτερικές διαδικασίες/οργάνωση. Περιλαμβάνει κοινές κατηγορίες στόχων για όλους τους εργαζόμενους, ανεξάρτητα από θέση, γεωγραφική περιοχή, τομές εργασίας κτλ.
Σύστημα Management By Objectives (MBO)
Μέθοδος αξιολόγησης της απόδοσης που βασίζεται στις αρχές και τη φιλοσοφία της Διοίκησης Δια Στόχων (Management By Objectives) . Περιλαμβάνει τον καθορισμό συγκεκριμένων, μετρήσιμων και παρακινητικών στόχων, στις θέσεις εργασίας που είναι εφικτό.
Αξιολόγηση βάσει Κριτηρίων (Competency Based Evaluation)
Το σύστημα αφορά στην αξιολόγηση γενικότερων κριτηρίων που στηρίζονται σε πρότυπα απόδοσης όπως για παράδειγμα γνώση του αντικειμένου εργασίας, επικοινωνία, επίλυση προβλημάτων, προγραμματισμός κ.ά. Τα κριτήρια συνήθως διαφοροποιούνται ανά ιεραρχικό επίπεδο και αντικατοπτρίζουν την κουλτούρα του επιχειρηματικού περιβάλλοντος.
Αξιολόγηση 360°
Αξιολόγηση κατά την οποία ο αξιολογούμενος λαμβάνει σχόλια και απόψεις για την απόδοσή του από τον άμεσο προϊστάμενό του, από άλλους προϊσταμένους, από τους υφιστάμενους του, από συναδέλφους στο ίδιο επίπεδο και από εσωτερικούς ή και εξωτερικούς πελάτες και προμηθευτές.
Αξιολόγηση 180°
Μέθοδος αξιολόγησης κατά την οποία ο αξιολογούμενος λαμβάνει μέσω ειδικά σχεδιασμένων ερωτηματολογίων σχόλια και απόψεις για την απόδοση όχι μόνο από τον άμεσο προϊστάμενο του αλλά και από τους υφισταμένους του.