Περιγραφή:
Η εταιρεία Συμβούλων UPGRADE για λογαριασμό πελάτη της, εξαγωγικής βιομηχανίας στον τομέα των τροφίμων, αναζητά (1) ένα άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:
Υπεύθυνος Προμηθειών (Έδρα: Νομός Ημαθίας)
Κωδικός Θέσης: PRCMNG0123
Αρμοδιότητες:
- Σχεδιασμός και διαχείριση καρποφόρων στρατηγικών προμηθειών
- Ανεύρεση κερδοφόρων προμηθευτών και έναρξη επιχειρηματικών & οργανωσιακών συνεργασιών
- Διαπραγμάτευση με προμηθευτές διασφαλίζοντας ευνοϊκούς όρους
- Έγκριση παραγγελιών των απαραίτητων προϊόντων και υπηρεσιών
- Οριστικοποίηση λεπτομερειών παραγγελιών και παραδόσεων
- Έλεγχος υφιστάμενων συμβάσεων
- Επαφή με ενδιαφερόμενα μέρη και διαπραγμάτευση συμβάσεων
- Εντοπισμός και αναφορά βασικών λειτουργικών παραμέτρων για την μείωση των δαπανών και την βελτίωση της αποτελεσματικότητας
- Πρόβλεψη δυσμενών γεγονότων μέσω ανάλυσης δεδομένων και προετοιμασία στρατηγικών ελέγχου
- Διαχείριση της αποθήκης για εσωτερική κατανάλωση
- Συγκέντρωση του ανεφοδιασμού των άλλων τμημάτων (Τεχνικού, Αναλωσίμων, Υπηρεσιών)
- Εξασφάλιση της αποτελεσματικής επικοινωνίας και του συντονισμού μεταξύ των τμημάτων στοχεύοντας στην ακρίβεια & επίτευξη των χρονοδιαγραμμάτων, στον έλεγχο παραγωγικότητας και κόστους
- Εξασφάλιση της εφαρμογής των συστηματικών τρόπων εργασίας, σύμφωνα με τα πρότυπα της εταιρίας
Απαραίτητα προσόντα:
- Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ Διαχείρισης εφοδιαστικής αλυσίδας, Logistics, Διοίκησης Επιχειρήσεων ή παρεμφερούς αντικειμένου
- Αποδεδειγμένη προϋπηρεσία σε εξαγωγική-παραγωγική εταιρεία τουλάχιστον 3 ετών
- Εμπειρία στη χρήση συστημάτων ERP (ειδικότερα Galaxy) και WMS
- Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ, MS Office
- Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας
Επιθυμητά προσόντα:
- Άριστες οργανωτικές και επικοινωνιακές ικανότητες
- Επαγγελματισμός και συνέπεια
- Ομαδικότητα και συνεργασία
- Ικανότητα λήψης αποφάσεων και στρατηγικής σκέψης
Παροχές:
Η εταιρεία προσφέρει:
- Ανταγωνιστικό μισθό και ασφάλιση
- Συνεχής εκπαίδευση και καθοδήγηση
- Ένα ιδιαίτερα σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
- Δυνατότητα επαγγελματικής εξέλιξης και ανάπτυξης