Περιγραφή:
Η εταιρία Συμβούλων UPGRADE για λογαριασμό πελάτη της, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες με κύριο αντικείμενο την προσφορά λύσεων στον τομέα του πεπιεσμένου αέρα και του αυτοματισμού, αναζητά (1) ένα άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:
Βοηθός Τμήματος Προμηθειών (Έδρα: Θεσσαλονίκη)
Κωδικός Θέσης: PRCSST0823
Αρμοδιότητες:
- Καταχώρηση παραγγελιών και παραστατικών αγορών
- Παρακολούθηση των παραγγελιών
- Οργάνωση και προγραμματισμός των μεταφορών και των εισαγωγών
- Διαχείριση των καθημερινών υποχρεώσεων
- Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων, ηλεκτρονικής αλληλογραφίας και επικοινωνία με τους προμηθευτές και τις μεταφορικές εταιρείες.
Απαραίτητα προσόντα:
- Κάτοχος πτυχίου οικονομικής ή διοικητικής κατεύθυνσης (ΑΕΙ,ΤΕΙ)
- Σχετική προϋπηρεσία (επιθυμητή σε τμήμα αγορών ή Διεθνείς μεταφορές)
- Προϋπηρεσία σε λογισμικά ERP (Softone, Epsilonet κ.α)
- Άριστη γνώση Η/Υ και εφαρμογών Windows και MS-Office (Word, Excel,Outlook)
- Άριστη Γνώση Αγγλικών γραπτού & προφορικού λόγου
Επιθυμητά προσόντα:
- Υπευθυνότητα και αξιοπιστία
- Ομαδικότητα & συνεργασία
- Πολύ καλές οργανωτικές δεξιότητες και διαχείρισης χρόνου
Παροχές:
Η εταιρεία προσφέρει:
- Ικανοποιητικό μισθό και ασφάλιση
- Συνθήκες που ενισχύουν τη γνώση και δίνουν σημαντικές ευκαιρίες
- Συνεχής εκπαίδευση και καθοδήγηση
- Ένα ιδιαίτερα σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
- Δυνατότητα επαγγελματικής εξέλιξης και ανάπτυξης
Για τυχόν απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο: 📞 2311 2411 36
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να υποβάλλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στη διεύθυνση: 📩 consulting@upgrade.edu.gr