Περιγραφή:
Η εταιρία Συμβούλων UPGRADE για λογαριασμό πελάτη της, εταιρίας που δραστηριοποιείται στο χώρο εμπορίας και διανομής ηλεκτρολογικού υλικού, αναζητά (1) ένα άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:
Logistics Manager (Έδρα: Αθήνα)
Κωδικός Θέσης: LOGMAN0322
Απαραίτητα προσόντα:
- Γνώση και δεξιότητα στη χρήση Η/Υ και εξειδικευμένων προγραμμάτων, όπως WMS – ERP-MRP
- Βασικές γνώσεις οικονομικών
- Ικανότητα σύνταξης, διαχείρισης και ελέγχου προϋπολογισμών τμημάτων
- Γνώσεις βασικών διαπραγματευτικών μεθόδων
- Ικανότητα ανάλυσης δεδομένων και δημιουργίας επιχειρησιακών πλάνων
- Γνώση της μεθοδολογίας και δεξιότητα στη δημιουργία παρουσιάσεων
- Πολύ καλή γνώση ξένης γλώσσας
- Γνώση και ικανότητα διαχείρισης προσωπικού και εκπαίδευσής του
- Γνώσεις και ικανότητες διοίκησης
- Ικανότητα δημιουργίας ομάδων με έμφαση στη συνεργασία και την παραγωγικότητα
- Γνώσεις μεθόδων και ικανότητα επικοινωνίας με υφισταμένους και προϊσταμένους
- Ικανότητα αντίληψης, στάθμισης και διαχείρισης πληροφοριών
- Γνώση και δεξιότητα χρήσης μεθόδων διαχείρισης, επίλυσης και αντιμετώπισης προβλημάτων
Αρμοδιότητες:
- Επίβλεψη της διαδικασίας διαχείρισης των αποθεμάτων, του καθορισμού στρατηγικών για τα κατάλληλα επίπεδα αποθεμάτων, της μείωσης ή/και εξάλειψης παλαιών και εκτός προδιαγραφών υλικών.
- Συνεργασία με τους planners για την πρόβλεψη της ζήτησης ή τη δημιουργία σχεδίων που εξασφαλίζουν τη διαθεσιμότητα των υλικών ή των προϊόντων
- Διαχείριση των δραστηριοτήτων που σχετίζονται με τη στρατηγική ή τακτική αγορά, σχεδιασμού απαιτήσεων/ προδιαγραφών των υλικών, απογραφής, αποθήκευσης, παραλαβών, αποστολών, χειρισμού ειδικών υλικών, μέτρων ασφαλείας.
- Ανάπτυξη και διατήρηση του συστήματος μεταφοράς για τις εγχώριες και διεθνείς εμπορευματικές μεταφορές, ώστε να εξασφαλίζεται η απρόσκοπτη κάλυψη των αναγκών.
- Διασφάλιση των παραλαβών, αποθήκευσης, ασφάλειας των προϊόντων-αποθεμάτων και του προσωπικού.
- Διαχείριση των δραστηριοτήτων εξυπηρέτησης πελατών συμπεριλαμβανομένης της εισαγωγής παραγγελίας, της ικανοποίησης των πελατών, της επικοινωνίας με τις πωλήσεις καθώς και της ποιότητας ώστε να εξασφαλίζεται το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
- Δημιουργία κατάλληλων προϋποθέσεων και διαδικασιών ώστε να διασφαλιστεί ότι πληρούνται οι συνολικοί στόχοι της παραγωγικότητας.
- Διασφάλιση-επίβλεψη της εύρυθμης λειτουργίας των μέσων (προγραμματισμένη συντήρηση των οχημάτων, ανυψωτικών κλπ.).
Παροχές:
Η εταιρεία προσφέρει:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Bonus βάσει στόχων
- Συνθήκες που ενισχύουν τη γνώση και δίνουν σημαντικές ευκαιρίες
- Ένα ιδιαίτερα σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
Για τυχόν απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο: 📞 2311 2411 36
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να υποβάλλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στη διεύθυνση: 📩 consulting@upgrade.edu.gr