Περιγραφή:
Η εταιρεία Συμβούλων UPGRADE Consulting and Training για λογαριασμό πελάτη της, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες με κύριο αντικείμενο την προσφορά λύσεων στον τομέα του πεπιεσμένου αέρα και του αυτοματισμού, αναζητά (1) ένα άτομο για τη στελέχωση της παρακάτω θέσης:
Εμπορικός Διευθυντής (Έδρα: Θεσσαλονίκη)
Κωδικός Θέσης: CMMNG0623
Αρμοδιότητες:
- Δημιουργία και προώθηση ουσιαστικών και μακροχρόνιων σχέσεων με τους συνεργάτες/πελάτες μέσα από τη διαδικασία αναγνώρισης των αναγκών τους και την παροχή ενδεδειγμένων λύσεων
- Ενεργή συμμετοχή στη διαδικασία προετοιμασίας του ετήσιου προϋπολογισμού πωλήσεων και παρακολούθηση υλοποίησης
- Προτάσεις και υλοποίηση τρόπων αντιμετώπισης του ανταγωνισμού
- Ανάπτυξη και εφαρμογή εμπορικών στρατηγικών σύμφωνα με τους εταιρικούς στόχους
- Διεξαγωγή έρευνας και ανάλυσης αγοράς για τη δημιουργία λεπτομερών επιχειρηματικών σχεδίων σχετικά με εμπορικές ευκαιρίες (επέκταση, επιχειρηματική ανάπτυξη, κ.λπ.).
- Συνεργασία και συντονισμός διαφορετικών ομάδων (μάρκετινγκ, πωλήσεις, εξυπηρέτηση πελατών, κ.λπ.).
- Δημιουργία και διατήρηση επικερδών συμπράξεων με βασικούς ενδιαφερόμενους
- Παρακολούθηση της απόδοσης των εμπορικών δραστηριοτήτων χρησιμοποιώντας βασικές μετρήσεις και εκπόνηση εκθέσεων προς την ανώτερη διοίκηση.
- Καθορισμός των οικονομικών στόχων, ανάπτυξη και παρακολούθηση του προϋπολογισμού.
Απαραίτητα προσόντα:
- Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ στη Διοίκηση επιχειρήσεων, στα Χρηματοοικονομικά ή σε παρεμφερές αντικείμενο
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση 3-5 έτη (ιδανικά πωλήσεις στον κλάδο του βιομηχανικού υλικού)
- Άριστη γνώση διαχείρισης συστημάτων επιχείρησης CRM & ERP
- Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
- Άριστες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές δεξιότητες
- Δυνατότητα ταξιδιών
Επιθυμητά προσόντα:
- Γνώση τεχνικών πωλήσεων
- Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ σε περιβάλλον Office
- Δεξιότητες οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου
- Θετική και ευχάριστη προσωπικότητα
- Καλή γνώση οικονομικών και ικανότητες διαπραγμάτευσης.
- Αναλυτική και δημιουργική σκέψη, ευχέρεια ανάλυσης εμπορικών & οικονομικών στοιχείων και επίλυσης προβλημάτων.
- Ικανότητα προγραμματισμού και συντονισμού εργασιών.
- Οργανωτικές και διοικητικές ικανότητες και ευσυνειδησία.
Παροχές:
Η εταιρεία προσφέρει:
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
- Κινητό τηλέφωνο και laptop
- Bonus βάσει στόχων
- Συνεχής εκπαίδευση και καθοδήγηση, σύμφωνα με τις νέες τάσεις της αγοράς
- Συνθήκες που ενισχύουν τη γνώση και δίνουν σημαντικές ευκαιρίες
- Ένα ιδιαίτερα σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
Για τυχόν απορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε στο τηλέφωνο: 📞 2311 2411 36
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να υποβάλλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στη διεύθυνση: 📩 consulting@upgrade.edu.gr