Σεμινάριο με θέμα «Τεχνικές Εξυπηρέτησης Πελατών» στα στελέχη της εταιρείας SAFEBLOCK
Το Σάββατο, 15 Ιανουαρίου 2022, πραγματοποιήθηκε το πρώτο σεμινάριο της χρονιάς με θέμα: «ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ» για την εταιρία Safeblock και τα στελέχη της.
Πρόκειται για μια εταιρία η οποία αναζητά καθημερινά την τελειότητα και την ικανοποίηση των πελατών της. Η συνεργασία με τέτοιες εταιρίες αποτελεί για την Upgrade πρόκληση, γιατί πρέπει να αναβαθμίζουμε τα στελέχη με τα πιο σύγχρονα εργαλεία και μεθόδους.
#Upgrade #seminar #training #UnlockHumanPotential #customerexperience #customersupport #cx